Zespół Szkół Ogólnokształcących
w Strzelinie
Liceum Ogólnokształcące im Marii Skłodowskiej-Curie
Trzeba mieć wytrwałość i wiarę w siebie. Trzeba wierzyć, że człowiek jest do czegoś zdolny i osiągnąć to za wszelką cenę.

Maria Skłodowska-Curie
© Bartosz Kudła  2012-2024
10-12 maja 2017

Wycieczka klasy IIE i IIC do Zakopanego

Kliknij na miniaturkę aby powiększyć
W dniach 10-12 maja 2017 klasy IIe i IIc pojechały na wycieczkę do Zakopanego. Na miejscu czekał na nas przewodnik. Zgodziliśmy się na propozycję spaceru Doliną Kościeliską i udania się do Smerczyńskiego Stawu oraz schroniska na Hali Ornak, gdzie mogliśmy odpocząć i rozkoszować się nieziemskimi widokami. Następnego dnia przejechaliśmy autokarem do Sromowiec Niżnych, skąd pieszo ruszyliśmy zdobyć Trzy Korony przez Polanę Kosarzyską. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na chwilę w Wąwozie Szopczańskim. Po wycieczce udaliśmy się na niezapomniany spływ Dunajcem po Szczawnicy. Ostatniego dnia wjechaliśmy wyciągiem na Gubałówkę, gdzie mogliśmy skosztować grillowanych oscypków i napawać się przepięknym krajobrazem. Zaraz potem zostaliśmy przewiezieni na Krupówki, gdzie mieliśmy możliwość zakupu pamiątek dla siebie i swoich bliskich.